Күні: |
Пәні
Информатика |
Мұғалім аты- жөні
Жарқынбек Б.О.
|
Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмді программалау |
||
Сілтеме |
|
|
SMART мақсат |
Визуалды ортада Lazarus бағдарламалаудың тілінде сызықтық алгоритм жазу |
|
Күтілетін нәтижие |
Сызықтық құрылымды есептердің алгоритмін Lazarus тілінде программасын құрып, нәтижесін алу |
|
Сабақтың түрі |
Практикалық сабақ |
|
Әдіс - тәсілдері |
Топтық және жеке жұмыс |
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, геометрия |
|
Оқыту модулі |
Оқыту мен оқудағы АКТ |
Кезең |
|
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|||
Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу 2. Топқа бөлу
|
1. Оқушылар алгоритмдердің блок - схемасында қолданатын геометриялық фигуралар бойынша топқа бөлінеді |
|
|||
Үй тапсырмасы
1- кезең: Сергіту сәтінде өткен материалдарды еске түсіру үшін сұрақтар қойылады. Сыныпқа түгел беріледі.
8 мин |
1. Мұғалім әр топқа сұрақтар алдын ала жасайды. 2. Әр топқа 5 сұрақ қойылады. Оқушылардың алдыңғы сабақтан алған білімдерін еске түсіру Read тобы
Паскаль тобы
Алгоритм тобы
Компоненттерді бір рет шерткенде орындалатын оқиғаның атауы? OnClick
|
Әр топқа сұрақ таратылады. Топ мүшелері сұрақтарға жауап беріп, жауаптың дұрыстың компьютерде шығарып тексереді |
Компьютер |
|||
Сабақ барысы 2-кезең: Еске түсіру кезеңі.
5 мин |
Пазлмен жұмыс
|
Оқушылар командада жұмыс істеп, пазлды сұрағымен жауаптарын сәйкестендіріп құрастырады орындайды |
Пазлдар
|
|||
3- кезең: Жаңа тақырып
5 мин |
Сызықтық алгоритмдерді программалау Сызықтық алгоритм-тармақталу мен қайталану әрекеттері жоқ, әрекеттердің тізбектей орындалуын сипаттайтын алгоритм түрі. Lazarus программалау ортасында модульдік программа жазуға мүмкіндік бар. Ол үшін “Создать..Модуль-Модуль Паскаля” командаларын орындау керек. Read операторы Read(a,b,c,…n). Бұл жерде енгізілетін a,b,c,…n айнымалы шамалар. Айнымалылар әр түрлі типке тиісті болуы мүмкін. Әр айнымалыны жеке қатарға енгізу үшін Readln операторы қолданылады. Write операторы Write(a,b,c,….n). Бұл жерде a,b,c,…n экранға немесе файлға жазылатын нәтижелер. Ал әр бір нәтижені жеке қатарға шығару үшін Writeln(a,b,c,….n) операторы қолданылады. |
|
|
|||
4- кезең: Кітаппен жұмыс
15 мин |
Периметр мен аудан табу жобасың жазу. Lazarus программасында жасалған “Периметр мен аудан табу” жобасын Периметр, Аудан жіне Аяқтау батырмаларына жазылған коды. Procedure TForm1.Button1Click(Sender:Tobject); Var a,b,p:integer; Begin A:=StrToInt(edit1.text); B:=StrToInt(edit2.text); P:=2*(a+b); Edit3.text:=IntToStr(P); End;
Procedure TForm1.Button2Click(Sender:Tobject); Var a,b,s:integer; Begin A:=StrToInt(edit1.text); B:=StrToInt(edit2.text); s:=a*b; Edit4.text:=IntToStr(P); End;
Procedure TForm1.Button3Click(Sender:Tobject); Begin Exit; End; Дескриптор: Программада дұрыс жұмыс жасайды; Программа ортасында кодтар жазады; Жазылған кодтарды жүзеге асырады. ҚБ: «Галереяны шарлау» әдісі. Ең бірінші жұмысты аяқтаған оқушының жұмысына баға беріп, сол оқушыға келесі оқушы жұмысына т.с.с. барлық оқушылардың жұмысын барлығы бірге қарап шығып, ойларын білдіру керек.
|
Оқушылар шығаруы қажет программа Кітаппен жұмыс Lazarus пен жұмыс
|
Компьютер, әуен қою |
|||
5-кезең: Сабақты қорыту 3 мин |
|
Кемпірқосақтың жеті түсіне бүгінгі сабақтан алған әсерлерін білдіру үшін аты жазылған парақшалар жапсырады. |
|
|||
Бағалау 5 мин |
Жұппен бағалау бірін бірі бағалайды Топтатағы оқушылардың сабақ барысында орындаған жұмыстарын бақылап, смайликтер беріп отырады |
Оқушылар жинаған смайликтері бойынша бағаланады |
Смайликтер
|
|||
Үйге тапсырма |
Тақырыпты мазмұндап, оқып келу
|
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады |
|
|||
Кері байланыс Рефлексия |
Бутерброд Бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру;
|
Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнады ......, себебі ..... Енді/келесі жолы .....
|
|
Бекітемін: Келісемін:
№3 Талапкер орта мектебінің оқу ісі жөніндегі орынбасары
Директоры_____________С.Х.Абеева _______________Г.С.Ахитова
Сабақтың тақырыбы:
“Сызықтық алгоритмді программалау”
Өткізген: Жарқынбек Б.О.
7 “В” сыныбы
2018-2019 оқу жылы