ДАМУ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Жаңартылған білім беру мазмұны аясында оқушылардың білім сапасын арттырудың факторы ретінде критериалды бағалау. Материалдық базаны нығайту. /
1-Бөлім. Білім бөлімнің паспорты
2-Бөлім. Мақсат, міндеттер
3-Бөлім. Ағымдағы жағдайды талдау
3.1.білім беру ұйымдарының желісі
3.2 әдістемелік қызмет
3.3. тәрбие қызметі
3.4. материалдық-техникалық база
4 - Бөлім. Жоспарды іске асыру бойынша қойылған мақсаттарға қол жеткізу жолдары
5- Бөлім. Даму жоспарын (бағдарламасын) іске асырудың үлгілік индикаторлары
6-Бөлім . Жоспарды іске асыру бойынша қойылған мақсаттарға қол жеткізу жолдары
7.Бөлім.Перспективалық жоспарды (бағдарламасын) қаржыландыру
1 -бөлім. Ақпараттық анықтама
Целиноград ауданы Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебі
Заңды мекенжайы Ақмола облысы,Целиноград ауданы, Талапкер ауылы, Әуезов,№23
Телефон 8716/51/ 24-0-52
E-mail celinogradoo@aqmoedu.kz. zelinograd@mail.ru
Интернеттегі сайт адресі – celinograd.aqmoedu.gov.kz
Талапкер ауылы №3 орта мектебінің директоры – Абеева Сағынбала Хасеновна
Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебінің әкімшілік құрылымы
№ |
Аты-жөні |
лауазымы |
телефоны |
1 |
Абеева Сағымбала Хасеновна |
Мектеп директоры |
87759072935 |
2 |
Ахитова Гулзада Сакимовна |
Директордың оқу-ісі орынбасары |
87082406102 |
3 |
Шантасов Айболат Серикбаевич |
Директордың оқу-ісі орынбасары |
87082406121 |
4 |
Елешова Сандуғаш Аяновна |
Директордың оқу-ісі орынбасары |
87018264974 |
5 |
Хамзина Гуля Аманжоловна |
Директордың тәрбие-ісі орынбасары |
87016061767 |
6 |
Асанова Айнамкөз Батайевна |
Директордың тәрбие-ісі орынбасары |
87759505874 |
7 |
Шакирова Бахыт Маратовна |
Директордың тәрбие-ісі орынбасары |
87079830112 |
8 |
Реметова Айжан Кадырбердиевна |
Әлеуметтік педагог |
87082406071 |
9 |
Балгожина Жанагуль Галымовна |
Әлеуметтік педагог |
87024056986 |
10 |
Байсанов Хасен Тайлашович |
Алғашқы әскери дайындық жөніндегі жетекші |
87082406048 |
11 |
Нургалиев Жандарбек Ахметбекович |
Директордың шаруашылық орынбасары |
87013624696 |
2 . Бөлім
Мақсаттар:
2. Үздік тәжірибелер негізінде білім алушылардың, педагогтардың және білім беру ұйымдарының сапасын бағалаудың жаңартылған жүйесін жалғастыру;.
3. Білім алушылардың зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету.
4. Білім беру ұйымдарын цифрлық инфрақұрылыммен және қазіргі заманғы материалдық-техникалық базамен жарақтандыру.
Міндеттер:
1. Оқыту сапасын 70 %-ге дейін арттыру
2. Педагогикалық кадрлардың сапалық құрамын арттыру (жоғары педагогикалық білімі бар педагогтардың үлесі – 91,3, жоғары және бірінші санатты педагогтардың үлесі-85%)
Іске асыру мерзімі – 2020-2025 жылдарға арналған - білім беру ұйымдарына және әлеуметтік қызметінің әртүрлі түрлері, деңгейлері мен нысандары үшін қажетті ресурстарды сатып алуға, жағдай жасауға бағытталған бастапқы іс-шараларды жоспарлаумен және өткізумен байланысты жұмыстар қарастырылған.
-білім беру мекемелерін дамытуға бағытталған іс-шараларға басымдық беріледі
-білім беру мекемелеріндежалпы оқу-тәрбие, ғылыми-әдістемелік қызмет бағдарламасын іске асыру
-білім алушылардың әртүрлі санаттарына олардың қабілеттері мен қажеттіліктеріне сәйкес оқытудың барлық сатыларында толыққанды білім алуға тең қол жеткізуді орнату
- инновацияны енгізу нәтижелерін талдау және жүйелеу жүргізіледі
Жалпы білім беретін мектептер:
Мектептің оқушылар саны 1851 соның ішінде 1-4 сыныптарда 857 оқушы.5-8 сыныптарда 737 оқушы.9-11 сыныптарда 257 оқушы білім алады
SWOT -талдау
Біліктілік деңгей бойынша кадрлық қамтамасыз ету |
Педагогикалық кадрларды марапаттау: |
134 педагог қызметкерлерінің (66,3 %)біліктілік дәрежелері бар. Оның ішінде: Жоғары білімді-114 Орта –арнаулы білім-20 Жоғары санатты-3 I-санатты-7 II-санатты-4 Санатсыз-34
Білім деңгейі бойынша: жоғары- арнаулы орта- 114. Педагогикалық өтілі бойынша:3 жылға дейін- 16,3-8 жылға- 274, 8-13 жылға дейін – 378, 13-18 жылға дейін-311,18-20 жылға дейін -243,20 –дан жоғары – 550.
|
магистр-8 Философия докторы – PhD) - 0 адам. "Халық ағарту үздігі"- 0 Білім берудің құрметті қызметкері" " – 3 адам
|
Аттестаттаудан өтудің перспективалық жоспары:
Орта білім беру ұйымдары педагогтерінің жалпы санынан педагог-шебердің, педагог-зерттеушінің, педагог-сарапшының және педагог-модератордың біліктілік деңгейі бар педагогтардың үлесі
№ п/п |
Атауы |
2020 – 2025 жылдарға жоспар |
||||||
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
барлығы |
||
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1/3 |
Орта білім беру ұйымдары педагогтерінің жалпы санынан педагог-шебердің, педагог-зерттеушінің, педагог-сарапшының және педагог-модератордың біліктілік деңгейі бар педагогтардың үлесі |
52,0 |
53,0 |
61,0 |
71,0 |
76,0
|
81,0 |
85,0
|
Мұғалімдердің біліктілік дәрежесін көтеру мақсатында 2020 жылы аттестацияға өтінім бергендер саны- 20, 2025 оқу жылдарында мектеп мұғалімдерінің біліктілік дәрежелері – 85 % жететін болады.
Менеджмент |
1 деңгей"Мұғалімнің педагогикалық қоғамдас-тықтағы көшбасшылығы" |
2 деңгей"Мұғалімнің мектептегікөшбасшылығы»/2 уровень |
3 деңгей Тиімді оқыту» |
Тренеры |
Курсы ОСО |
Үштілділік курсы |
Курсы по робототехнике |
Мектеп координаторы/ |
37 |
12 |
4 |
7 |
2 |
4 |
2 |
1 |
Біліктілікті арттыру курсы бойынша:
Жас мұғалімдердің сандық құрамы:
Биылғы оқу жылында 20 мұғалім жұмысқа қабылданды. Жалпы мектеп бойынша жас мамандар саны- 16 . 2018-2019 оқу жылында : 6- мұғалім көтерме жәрдем ақы алса, 3 тұрғын үй алу үшін жеңілдікпен несие алды. 2019-2020 жылдары : 6 – мұғалімге көтерме жәрдем ақы алды.
«Үздік педагог-2019» - облыстық байқауда жетекшісі Калиева Айгуль Кайыргельдиевна қатысқаны үшін мақтау қағазымен марапатталды.
"Жас маман-2019" республикалық сырттай байқау- мұғалім өтінім беріп, оның ішінде 5 жүлделі орындарға ие болды.
Алматы қаласындағы республикалық педагогикалық идеялар фестиваліне Жаңаесіл а. № 32 ОМ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Атошева Жазира Бейбітқызы қатысып 2 дәрежелі дипломға ие болды.
2019-2020 оқу жылында мұғалімдердің озық-тәжірбиесін және авторлық бағдарлама байқауында ауданның 7 мұғалімі марапатқа ие болды.
Оқу қызметі :Барлық оқушы саны 1- 11 сыныптарда - 1851, оның ішінде:
–Сынып-комплектілер саны : 70. 1-4 кл – 857 сынып,( 35 комплект); 5-8 кл – 737 35сынып ;9-11 кл- 257 оқушы (70 комплект) Бұл 2020—2021 оқу жылындағы мәлімет бойынша.
Оқушылардың білім сапасы мұғалімнің кәсіби деңгейіне тікелей байланысты, сондықтан мұғалім әлеуетін дамыту білім беруді жаңғыртудың негізгі бағыттарының бірі болып табылады.
Білім және үлгерім сапасы:2018-2019 оқу жылында -1702 оқушы аяқтады, білім сапасы – 60,2 %, үлгерім сапасы – 100 %, 2019-2020 оқу жылында – 1773 оқушы аяқтап, білім сапасы -62,8 %, үлгерім сапасы – 100 % құрап отыр. 2025 жылдарға білім сапасын 70 %-ге дейін арттыру жоспарлануда.
Мектебімізде 2019-2020 үздік аттестат алған оқушылар саны-4,
9 – сыныптарда 7 оқушы үздікке аяқтап отыр.
2019-2020 оқу жылында аудан оқушылардың олимпиадаларға, ғылыми жобалар жарыстарға, конкурстарға қатысып жүлделерге ие болды :
Халықаралық деңгейдегі байқаулар |
Республикалық байқаулар |
Байқауларға қатысу |
|
||||||
Пәндік олимпиада |
Зерде- ғылыми жоба, 1-7 кл |
Дарын,- 8-11 кл |
Президенттік олимпиада |
Оқулар байқауы |
Түрлі байқаулар |
Спорттық жарыстар |
Онлайн байқаулар |
||
1 |
2 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4 |
28 |
7
|
13 |
11 |
4 |
112 |
135
|
20 |
132 |
Алдағы уақытта олимпиада, ғылыми жобалар сайысына дайындық бойынша әдістемелік ұсынымдар әзірлеу. 2020-2025 оқу жылдарында оқушылардың түрлі деңгейдегі байқауларға қатысу дәрежесін арттыру.
Халықаралық деңгейдегі байқаулар |
Республикалық байқаулар |
Байқауларға қатысу |
|
||||||
Пәндік олимпиада |
Зерде- ғылыми жоба, 1-7 кл |
Дарын,- 8-11 кл |
Президенттік олимпиада |
Оқулар байқауы |
Түрлі байқаулар |
Спорттық жарыстар |
Онлайн байқаулар |
||
1 |
2 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
30 |
10 |
20
|
5 |
3 |
1 |
20 |
30
|
100 |
40 |
Ауыл және қала мектептерінің оқушыларының арасығындағы алшақтықты болдырмау мақсатында халықаралық деңгейінде өткізілетін «PISA», «TIMSS», «PIRLS», зерттеулерге аудан мектептері қатысып, оқушылардың жаратылыстану математикалық бағыттағы біліміне үнемі мониторинг жасалынып,зерделенуде.
Қосымша білім беру
Ауданда "Жас - Шабыт" балалар шығармашылық орталығы жұмыс істейді, оның филиалдары ауданның 9 мектебінде 5 бағыт бойынша 50-ден астам баланы қамтумен жұмыс істейді. Оқушыларға 8 үйірмеге, 280 спорт секцияларына қатысуға мүмкіндік берілді, онда сабақтан тыс уақытта 200ден астам оқушы 95% шұғылданады ( облыс бойынша-73%).Оқушылардың жазғы демалысы мен сауықтырылуы 45 мектеп жанындағы лагерьде және көгалдандыру және абаттандыру бойынша 40 б
арда жүзеге асырылды. Оларға оқушылардың 99 % қамтылды.
№ п/п |
Атауы |
2020 – 2025 жылдарға жоспар |
||||||
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
|
||
1 |
2 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1/3 |
Қосымша біліммен қамтылған оқушылар үлесі, оның ішінде |
60,5 |
61,0 |
61,5 |
61,8 |
61,9 |
62,8 |
|
№ п/п |
Атауы |
2020 – 2025 жылдарға жоспар |
||||||
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
барлығы |
||
1 |
2 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
1/3 |
Осы санаттағы балалардың жалпы санынан жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған ұйымдар тәрбиеленушілерінің үлесі |
6,0 |
5,0 |
4,0 |
3,0 |
2,0
|
1,0
|
|
Целиноград ауданы бойынша 27.05.2020 жылға 4 жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған 1 оқушы Ли Алихан жетім балалар және 4 бала.2020 жылға арналған жоспарлы көрсеткіштер индикаторлары
Целиноград білім беру бөлімінің қорғаншылық және қамқоршылық органы жоспарлы көрсеткіш көрсеткішінен аспайды.
Қауіпсіз және жайлы оқыту ортасын қамтамасыз ету бойынша:
Білім алушылардың зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету:
№ п/п |
Атауы |
2020 – 2025 жылдарға жоспар |
||||||
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
барлығы |
||
1 |
2 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
"Жас қыран" қозғалысына тартылған 1-4 сынып оқушыларының үлесі» |
54,2 |
54,5 |
55,0 |
55,5 |
60,5 |
60,5 |
|
|
"Жас Ұлан" қозғалысына қатысқан 5-10 сынып оқушыларының үлесі» |
94,8 |
94,9 |
95,0 |
95,1 |
95,2 |
95,3
|
|
Сонымен қатар , аудан бойынша 2019-2020 жылдың қорытындысы бойынша балалар – жасөспірімдер қозғалысымен қамтылған оқушылардың үлесі, соның ішінде "Жас ұлан" оқушы, "Жас қыран" оқушы.
Мектептен тыс ұйымдарда және жалпы білім беретін мектептерде спорт секцияларымен қамтылған білім алушылардың үлесі:
№ п/п |
Атауы |
2020 – 2025 жылдарға жоспар |
||||||
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
барлығы |
||
1 |
2 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
Мектептен тыс ұйымдарда және жалпы білім беретін мектептерде спорт секцияларымен қамтылған білім алушылардың үлесі |
52,9 |
53,0 |
53,1 |
53,2 |
53,3 |
53,4 |
|
Аула клубтары: аудан бойынша 2023-2024 жылы аула клубтарын ашу жоспарлануда. Бұл мектептен кейін балалар бос уақыттарын өткізе алатын орындар болмақ.Сонымен қатар, "Теннис", "Бокс"үйірмелері іске қосылады.
Күндізгі мемлекеттік мектептердің жалпы санынан үш ауысымда оқытатын мектептердің үлесі:
№ п/п |
Атауы |
2020 – 2025 жылдарға жоспар |
||||||
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
барлығы |
||
1 |
2 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
Күндізгі мемлекеттік мектептердің жалпы санынан үш ауысымда оқытатын мектептердің үлесі |
13,3 |
8,5 |
4,1 |
0 |
0 |
0 |
|