Мерзімі:11.01.2022 |
Керимбаева А.Б. |
Коучинг тақырыбы: |
Блум таксономиясы негізінде сабақ жоспарлаудың ерекшеліктері |
Коучинг мақсаты: |
Қатысушылардың Блум таксономиясы туралы түсініктерін кеңейте отырып, сабақ жоспарлауда Блум таксономиясын қолдану ерекшеліктерін үйрету. |
Коучинг нәтижесі: |
Блум таксономиясының не екенін біледі, сабақ жоспарлау үдерісінде Блум таксономиясының ойлау сатылары бойынша деңгейін ескереді, сабақ жоспарлап үйренеді. |
Сабақ ресурстары: |
Плакат, стикер, маркер, «Блум таксономиясын» сипаттайтын слайд, А4 қағазы |
Оқыту әдісі: |
Топтық жұмыс, диалогтік оқыту |
Орындалатын тапсырмалар: |
Сергіту сәті, фильм бойынша сұрақ дайындауға постер құру. |
Коучинг сабақ мазмұны
Жұмыс кезеңдері |
Коуч әрекеті |
Мұғалімдер әрекеті |
||||||
1.Жағымды психологиялық ахуал туғызу 5 минут
Топқа бөлу |
Мақсаты: мұғалімнің өзіне өзі баға беруін көтеру, жағымды қарым-қатынасқа жағдай тудыру.
Тақ және жұп сандарға байланысты топқа бөлу (туған күнінің датасын айтады) |
Тренинг «Менің портретім» Қатысушылар өздерінің портреттерін салады, арқаларына жапсырады және шеңбер бойы жүреді.Әріптестері портретке жақсы тілектерін, мақтаулы қошемет сөздерін жазады.Кейін орындарына жайғасып, талқылайды. |
||||||
2. Миға шабуыл 10 минут Білу |
І.«Қар туралы не білесің?» бейнематериалын көрсету. Сұрақтар: Қар қалай пайда болады? Берілген сұрақтарды қою. 1) Білу дегеніміз не?
|
Мұғалімдер сұрақтарға топтасып ақылдасып жауап береді.
Мұғалімдер постер жасап қорғайды. |
||||||
3. Теориялық кезең «Блум таксономиясы» стратегиясымен таныстыру және осы стратегия бойынша жұмыс ұйымдастыру 20 минут Түсіну |
Мұғалімдерге таныстырылым көрсетеді және Блум таксономиясына негізде сұрақ құрастыру үшін қажетті етістіктер ұсынады.
|
Блум теориясымен және сұрақтарын құрумен танысқаннан «Блум таксономиясы» стратегиясы жайлы мәлімет алады. Сын тұрғысынан ойлаудың ойлантудағы маңызымен және ойлаудың алты құралымен танысады |
||||||
Қолдану 10 минут |
Топтық тапсырма орындау. «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі бойынша мәтінмен жұмыс жүргізу.
Блум таксономиясы бойынша тапсырмалар мен сабақ жоспарлауға тапсырма беру |
1-топ «Білу, түсіну, қолдану» деңгейлері бойынша мәліметті оқып, топ ішінде талдайды. 2-топ «Талдау, жинақтау, бағалау» деңгейлері бойынша мәліметті оқып, топ ішінде талдайды. Әр топтан 1 өкіл келесі топқа жіберіледі, бір-біріне баяндайды. Кестені толтырады.
Блум таксономиясы бойынша алған білімдерін постер жасауда қолданады /қорғайды/ |
||||||
Талдау 5 минут |
Мұғалімдерге кері байланыс жасату үшін сұрақ қойылады. «Блум таксономиясы» бойынша жұмысты ұйымдастырғанда неге қол жеткізуге болатыны жөнінде мұғалімдермен ой бөлісу жүргізіледі. Блум бойынша сұрақ құрастыру тапсырмасын бергенде қиындық болды ма? Не себепті деп ойлайсыз? Бүгінгі тапсырма сізге ойлануға мүмкіндік туғызды ма? Жұмыс барысында араларыңызда керағар пікірлер болды ма,егер болса, оны қалыпты мәселе деп ойлайсыз ба? |
Әр топ өз пікірін айтады.
|
||||||
Жинақтау 5 минут |
Қорытынды жасау,талқылау |
|||||||
Рефлексия 5 минут Бағалау |
І. Әріптестермен «+,-,қызықты» әдісі бойынша кері байланыс жасалады. Блум таксономиясы бойынша тапсырмалар жобалауды ұйымдастырғанда неге қол жеткізуге болатындығы, не үйренгендігі жөнінде мұғалімдермен ой бөлісу жүргізіледі.
- |
Әр топ коучинг туралы ойларын, сезімдерін жазады. |
«Плюс, минус, қызықты»
«+» |
«-» |
«қызықты» |
|
|
|
Аты-жөні :___________________________________________________________________________
1-топ тапсырмасы
1.Берілген мәліметпен танысыңыз. Оқып шығып, топ ішінде талқылаңыз.
2.Келесі топтың мәліметін тыңдап, салыстырыңыз.
3.Берілген кестені толтырыңыз.
Білу
Таным мен ойлаудың төмен деңгейі. Бұл категория мәлiметтердi қайталау немесе тану арқылы есте қалай сақталғанын тексеруге бағытталады, мағлұмат пен деректердi еске түсiредi. |
·Қолданылған терминдерді біледі (есте сақтайды және қайталайды); |
Ережелерді, теорияларды формуларды еске түсіру, жазу, атап көрсету, жатқа айту; анықтамалар мен атауларды қайталау, олардың қолдану тәртiбiн айту. |
Түсіну
Таным мен ойлаудың орта деңгейі. Негзгі идеяларды ұйымдастыру, салыстыру, түсіндіру, сипаттау және бекіту жолымен фактілермен идеяларды түсінетіндегін көрсету: |
– оқу материалдары бойынша әңгіменің әрі қарай не туралы болатындығын, оның салдары мен нәтижелерін болжау. |
Сөйлемді аяқтаңыз; сөйлемді өзгертіңіз; өзара байланысын түсіндіріңіз; айырмашылығын көрсетініз; өз сөзіңізбен айтыңыз; графикті, суретті түсіндіріп беріңіз. |
Қолдану
Таным мен ойлаудың орта деңгейі. |
— Ұғымдар мен қағидаларды жаңа жағдайларда қолданады; |
Оқушыларда метафора мен теңеу туралы түсiнiк бар (Білім), олардың айырмашылығы да белгiлi (Түсiну), ендi олар Абайдың “Қыс” өлеңiнде метафора мен теңеу қандай бейнелерді құрастыратындығын айтып беруi керек. |
2-топ тапсырмасы
1.Берілген мәліметпен танысыңыз. Оқып шығып, топ ішінде талқылаңыз.
2.Келесі топтың мәліметін тыңдап, салыстырыңыз.
3.Берілген кестені толтырыңыз.
Талдау
Таным мен ойлаудың жоғарғы деңгейі. |
-Элементтерді талдау, |
Топтастырыңыз; салыстырыңыз; себебін талдаңыз. |
Жинақтау
Таным мен ойлаудың жоғарғы деңгейі. |
— Шығармашылық тұрғыдан кішігірім шығарма (эссе) жазады; |
Өз шешіміңізді табыңыз, алгоритм құрастырыңыз, баламасын табыңыз, бөліктерден құраңыз, жүйелестіріңіз, зерттеңіз. |
Бағалау
Таным мен ойлаудың жоғарғы деңгейі. |
— Оқу материалы құрылымының логикасын жазбаша түрде бағалайды;
|
|
Білу |
|
Түсіну |
|
Қолдану |
|
Жүйелеу (талдау) |
|
Жинақтау (топтау) |
|
Бағалау |
Мақсаттар |
Пайдаланылатын етістіктер |
Білу |
еске түсіру, анықтау, мақұлдау, қайталау, атау, әңгімелеу, ұсыну, табу |
Түсіну |
қайта қарастыру, сәйкестендіру, талқылау, тарту, мойындау, қайта қарау, түсіндіру, әңгімелеу, айқындау |
Қолдану |
көрсету, тағайындау, орындау, суреттеу, қолдану, пайдалану, айналысу |
Жүйелеу (талдау) |
ажырату, саралау, үміт арту, даулау,жатқызу, салыстыру, тәжірибеден өткізу, қарама-қарсы қою, зерделеу |
Жинақтау (топтау) |
тұжырымдау, оқыту, әзірлеу, дамыту, қайта анықтау, ұсыну, жасау |
Бағалау |
жорамалдау, бағалау, таңдау, баға қою, анықтау, санау, өлшеу, айыптау |