Тақырыбы: Инклюзивті білім беру
1. Инклюзивті білім берудің мақсаты:
Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологтық-дірігерлік-педагогикалық қолдауды іске асыру және инклюзивті білім беруді орындау арқылы тең құқылы тұлға болуға мүмкіндік жасау.
*Міндетті: Әлеуметтік бейімделу, тәрбиелеу, білім беру үрдісіне барлық қатысушылармен ерекше сұранысқа ие балаларды жағымды, өзара қарым-қатынасты қалыптастыру.
Инклююзивті білім беру
Бүгінгі таңда инклюзивті білім беруді қолдау бағытында жалпы білім беретін мектептерде белгілі себептермен ақыл -ой дамуында ауытқуы бар немесе психикалық дамуы тежелген оқушылар білім алуда. Әроқуышыныңбілімалудаөзерекшеліктері бар. Мәселенәроқушыныңэмоционалдықжәнепсихикалықтанымпроцестерініңдамуыдеңгейіәртүрлі. Қазіргітаңдаәроқушығажекетұлғаретіндеқарап, саналытәрбиесапалыбілім беру өмірталабыболыптабылады. Бүгіндееліміздіңбарлықаймағындамүмкіндігішектеулібалаларғабілімберудіқолдаунегізіндежалпыбілімберетінмекттептердетүзете-дамытаоқытусыныптарыашылыпжатыр. Бұлсыныптыңмақсаты: әрсыныптағыерекше қажкт ететін оқушылардыбірсыныпқатоптастырып, әроқушығажекелепсыныбы мен оқубағдарламасынасайбілім беру. Бұлсыныпашылғаныменөзалдынаүлкенқиыншылықтары бар.
Себебі: бұл сыныпқа әртүрлі сыныптан жиналған оқушылар оқиды. Екіншіденолардыңжасерекшелігіәртүрліболғандықтанәрсыныпқаөзініңсыныбынасәйкесбілімберілукерек. Ерекшебалалардыңата-аналарыкөмекші не арнайымектептерге, арнайыинтернаттарғанемесебалабақшағабаласынбергісікелмесежалпыбалалалароқитынмектептерге ПМПК-ныңұсынысбойыншажеңілдетілгенбағдарламабойыншаоқытуғатолыққұқылы.
Инклюзивті білім беру балалардың жынысына, жас ерекшеліктеріне, географиялық тұратын жеріне,қимыл-қозғалыстық және ақыл есінің жағдайына, әлеуметтік-экономикалық жағдайына қарамастан , сапалы білім алу және өздерінің потенциалдық дамыту мүмкіндігіне ие болу.
Бәріне бірдей мүмкіндік.
Инклюзивті білім берудің негізгі артықшылықтары
1. Өз-өзіңе сенімді болу
2. Құрдастарымен қарым-қатынаста болу
3. Мүгедек емес балалардың қайырымдылық және түсінушілік қасиеттерін тәрбиелеу
4.Қоғам өміріне беймдеу және кіріктіру
5. Толыққанды білім алу
6. Қоғамның мүгедектік мәселелерін түсінуі
6.Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері
1 .Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен, жеткен жетістіктерімен анықталады.
2. Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті.
3. Әрбір адам қарым-қатынасқа құқылы.
4. Барлық адам бір-біріне қажет.
5. Білім шынайы қарым-қатынас шеңберінде жүзеге асады.
6. Барлық адамдар құрбы-құрдастарының қолдауы мен достығын қажет етеді.
7.Әрбір оқушы үшін жетістік мүмкіндігіне қарай орындай алатын әрекетін жүзеге асыру.
8. Жан- жақтылық адам өмірінің даму аясын кеңейтеді.
Қорытынды
Инклюзивті білім беру өмір қажеттілігі
«Егер балаға қуаныш пен бакыт бере білсек,
Ол бала сондай бола алады.
В.Сухомлинский