Күні:20.04.2021 ж Сыныбы: 7 Ғ, Б,Д Мұғалім: Жолаушина Г.Г. Мектеп:Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебі |
|||
Сабақтыңтақырыбы: |
Сыбайлас жемқорлық - қоғам дерті |
||
Сабақтын мақсаты:
|
Оқушылардың сыбайлас жемқорлық туралы білімдерін тереңдету, Заң алдындағы жауапкершілікті арттыру, ұйымшылдық пен тәртіптіліктің тиімді жолдарын таба білуге баулу, саяси сауаттылыққа баулу; Оқушылардың өз құқықтарын қорғай білуге үйрету; Оқушылардыңпатриоттықтәрбиеге баулу. |
||
Бағалау критерийі |
|
||
Пәнаралық байланыс: Көрнекілігі: |
Нақыл сөздер Слайд, видео |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Мұғалімәрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі. 5 мин |
Сабақ барысы: Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
|
|
|
Сабақтын ортасы 20 минут
|
Сен білесің бе? Ойыны 1.Жемқорлық деген не? 2.Құқық бұзушылықтың түрлері? 3.Қылмыс неге көп? «Сыбайлас-жемқорлық” деген “параға сатып алу”, “пара” ретінде, "corruptio" деген латын сөзін алып, анықтауға мүмкіндік береді. Рим құқығында сондай-ақ "corrumpire" түсінік болған, ол жалпы сөзбен айтқанда “сындыру, бүлдіру, бұзу, зақымдау, жалғандау, параға сатып алу” деген түсінік берген де, құқыққа қарсы іс-әрекетті білдірген. Орыс тілінің түсіндірме сөздігі сыбайлас-жемқорлықты пара беріп сатып алу, лауазымды адамдардың, саяси қайраткерлердің сатқындығы ретінде сипаттайды. 1. Заңнын қандай түрлерін білесіңдер? 2. Ата Заң қай жылы қабылданды? 3.Құқы қорғау органдарын ата? 4.Сыбайлас жемқорлық сөзінің мағынасы неде? Видеороликтер көрсету «Жемқорлық және біз» Сұрақ:
Не үшін алдымызға мақсат қойып, оған жетуге талпыну керек?
|
Слайд арқылы мәлімет беру
|