ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
Мұғалімнің аты-жөні: |
Егентаева Ф.А |
|||||||
Пән/Сынып: |
1 сынып |
|||||||
Қай аптаның нешінші сабағы |
3-інші аптаның 3-інші сабағы |
|||||||
Тарау немесе бөлім атауы: |
1А:Сандар мен цифрлар . Заттарды санау. Реттік санау 6 саны және цифры. 6 санының құрамы |
|||||||
Сабақтың тақырыбы: |
6 саны және цифры. 6 санының құрамы. |
|||||||
Оқу мақсаты: |
|
|||||||
Бағалау критерийі: |
1. 6 санының жазылуын, аталуын айтады. 2.Суреттер бойынша 6 санын тауып, оның құрамын анықтайды. 3. > , =, < белгілерін дұрыс қояды. |
|||||||
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
1 минут |
Ұйымдастыру |
Тақырып, мақсаттармен таныстыру «Алдыңғы сан, кейінгі сан» бейнеролигі. https://imektep.kz/kz/aldingi-san-zhane-keyingi-san 1-ден 6-ға деін тура және кері санау. -Ең үлкен санды ата. -Ең кіші санды ата. Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?- Ия, күз мезгілі. Сондықтан жапырақтар жерге түсіп жатыр. Қараңдаршы мында сандар шашылып жатыр, біреуі жоқ екен. Қай сан жоғалып қалыпты? |
Не меңгеретінін білу үшін 6 санының сандық сәуледегі орнымен және оның құрамымен таныстыру. |
|
Презентация №2 бет Презентация № 4 бет Презентация №5 бет |
|||
7-8 минут |
Жаңа сабақ |
Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру Оқулықтағы 24-25 беттерді ашу. Шалқан ертегісінің кейіпкерлерін санау.
-Сол санға сәйкес қарындашты стол үстіне қойып отырыңыз. - Тышқан реті бойынша нешінші тұр? - Алдарыңдағы қарындаш саны қанша болды? -6 саны қалай шықты? -6 саны 5-тен үлкен бе, кіші ме? -Қандай сандар 6 санынан кіші? -Сандық сәуледен 6 санының орны қайда? Дәптермен жұмыс. 6 цифрын ауада жазу 6 цифрының жазылуын видеодан көрсету
|
Жаңа тақырыпты меңгеру 6 санын оқу, жазу және салыстыру.
|
|
Презентация №6
Презентация №7 Презентация №8 |
|||
8 минут
|
Тәжірибе |
Тілдік мақсат : алдыңғы сан, кейінгі сан, жоғарыда, төменде, сол жақта, оң жақта. Тура ретпен санау, кері ретпен санау. Алты-шесть-six. 1 тапсырма. Әрбір суретке сәйкес өрнекті тап.
2 тапсырма. Шығарып көр. Әр қатарға сәйкес қосу амалына мысал құрастыр.
3 тапсырма. Сандарды салыстыр. > , = , < белгілерін қой |
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру
|
Бағалау критерийлерін ұсыну Суреттер бойынша 6 санын тауып, оның құрамын анықтайды. 3. > , =, < белгілерін дұрыс қояды. |
Презентация № 9бет
Презентация №11 Презентация №12 |
|||
3 минут
|
Бекіту |
Логикалық тапсырма. Қонжық вагонның бірінші және соңғы вагонында емес.Балапан вагонның ортасында және соңғысында емес. Қонжық пен балапан қай вагондарда келеді? Кері байланыс Бүгінгі сабақ қаншалықты түсінікті болды? Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау арқылы білімдеріңді бағала. |
Тақырыпты меңгергенін анықтау
|
Бағалау критерийлерін ұсыну 1.Берілген санның оң жағындағы және сол жағындағы сандарды табады. 2.10 көлеміндегі сандарды тура және кері санай біледі.
|
Презентация № 13бет Презентация №14
|
|||