"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Талапкер отдела образования по  Целиноградскому району управления образования Акмолинской области"

Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебінд « Кәсіби бағдар беру бойынша» 9 сынып оқушыларының мамандыққа деген бейімділігін анықтау мақсатында Климов сауалнамасы алынды

18.10.2021

            Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебінд « Кәсіби бағдар беру бойынша» 9 сынып оқушыларының мамандыққа деген бейімділігін анықтау  мақсатында  Климов сауалнамасы алынды

Өткізілді : 11 қазан – 16 қазан аралығында

Қатысқандар :  9 «А», «Ә», «Б», «В», «Г», «Д»

Қатысқан оқушылар саны: 134

 

   

 1 а.Жануарларды бағып, күту

немесе

1б.Машиналар мен құрал-саймандарға қызмет көрсету(бақылау, қарау,реттеу)

2а.Ауруларға көмектесу

немесе

2б.Есептеу машиналарына кестелер,сызбалар,бағдарламалар жасау

3а.Кітап,плакат,көркем ашық хаттарды безендіру,сапасын бақылау

немесе

3б.Өсімдіктердің жай-күйін,өсіп-дамуын қадағалау.

4а.Материалдарды өңдеу(ағаш,мата,металл ,пластмасса және т.б)

немесе

4б.Тауарларды тұтынушыға жеткізу,жарнамалау,сату

5а.Ғылыми-көпшілік кітаптарды,мақалаларды талқылау

немесе

5б.Көркем кітаптарды талдау(пьесалар,концерттер)

6а.Малдардың төлдерін күту,өсіру(жануарлардың тұқымдарын)

немесе

6б.Жолдастарды жаттықтыру(немесе кішкентайларды )бір іс-әрекетті орындауға көмектесу(еңбекке,оқуға,спортқа қатысты)

7а.Суреттерден ,бейнелерден көшірме жасау(не музыка аспаптарын жөндеп күйге келтіру)

немесе

7б.Жүк таратып,  түсіретін(көтергішке тасымалдау)құралын басқару (көтергіш кран, трактор,жылумен жүретін тепловоз)

8а. Адамдарға керекті мәліметтер  беру,түсіндіру  (анықтама бюросы экскурсия және т.б.)

 

немесе

8б.  Көрмелер, витриналар көркемдеу, рәсімдеу (немесепьеса,концерт дайындау)

9а.Нәрселер, бұйымдар(киім-кешек, техника)тұрғын үй жөндеу

 

немесе

9б. Мәтіндегі, кестелердегі,суреттегі қателерді тауып, түзету

10а.Жануарлардыемдеу

 

немесе

10б.Есептеу, есептеп шығаруды орындау

11а.Өсімдіктердің жаңа сорттарын шығару

 

немесе

11б.Өнеркәсіптік бұйымдардың жаңа түрлерін конструкциялау,жобалау (машиналар, киім-кешек, үйлер, азық-түлік өнімдері)

12а. Адамдар арасындағы дау-дамайды талқылап,түсіндіріп,  сендіріп,жазалау, көтермелеу

 

немесе

12б. Сызбалар, кестелерді талқылау(ксеру, анықтау,тәртіптеу)

13а. Көркемөнерпаздар үйірмесінің жұмысын бақылау,тексеру

 

немесе

13б.Микробтардың өмірін бақылап,зерттеу

14а.Медицина аспабтарын,аппараттарын жөндеп,қызмет көрсету

немесе

14б.Жараланған,күйген адамдарғамедициналық көмек көрсету

15а.Көрген,елестеген қиялдағы оқиғаларды көркемдеп шығару

немесе

15б.Көрген,білген оқиғалар мен құбылыстарды жазып беру,бақылаған құбылыстан есеп жазу,өлшеген объектілер есептеу

16а.Аурухана лабораториясында анализ жасау

немесе

16б.Ауруларды қабылдау,әңгімелесу,ем-дәрілер жазып беру

17а.Бөлменің,үйдің ішін,бұйымдарды бояу,сурет салу

немесе

17б.Машиналар мен құрал-сайманды құрастыру,жинау

18а.Құрбы-құрдастарды,кішкене балаларды театрға,мұражайға апару,экскурсияға ,туристік жорықтарға шығару

немесе

18б.Сахнада ойнау,концерттерге қатысу

19а.Сызбаларға қарап машиналардың,киім-кешек бөлшектерін жасау,үй салу

немесе

19б.Сызумен айналысу,сызбалар,карта көшірмелерін жасау

20а.Өсімдіктер ауруларымен,бау-бақшаның,орман жауларымен,зиянды жәндіктермен күресу

немесе

20б.Клавишті машиналармен жұмыс жасау(жазу машинасымен, телетайп, теру машинасы және т.б.)

 

Қорытынды :

Жауабы

1. Адам-табиғат.Мұнда тірі ағзалар,өсімдіктер,жануарлар мен биологиялық үрдістер еңбек объектісі болады. Бұған агрономия, жеміс, көкөніс және жүзім шаруашылығы,фермерлік іс,агроэкология,агрохимия және өсімдіктерді қарғау,балық тағамдары мен май технологиясы т.б. мамандықтар кіреді.

2. Адам-техника. Мұнда техникалық жүйелер,машиналар, аппараттар мен қондырғылар,материалдар мен энергия еңбек объектісі болады. Бұған байланыс желілері мен жалғау жүйелері,радиотехника,радиобайланыс, электромеханика,автоматика,телемеханика,металды қысыммен өңдеу т.б. мамандықтар кіреді.

3. Адам-адам.Адамдар,топтар,ұжымдар еңбек объектісі болады. Бұған емдеу ісі,педиатрия,медициналық-профилактикалық іс, стоматология,шығыс медицинасы,мейіркештік іс,формация,тарих және география мұғалімі,қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі,музыка мұғалімі,педагог-психолог,заңгер, сатушы,тігінші,фотосуретші,кадрлар жөніндегі менеджер т.б. мамандықтар кіреді.

4. Адам-белгілеу жүйесі. Олардың еңбек объектісі шартты белгілер,шифрлар,кодтар,кестелер.Бұған экономикалық теория,статистика,маркетинг және коммерция,қаржы және несие,бухгалтерлік есеп және аудит, басқару мен ақпаратты өңдеудің компьютерлік жұйелері,қаржы агенті,корректор, биржа агенті,кеден ісі және т.б. мамандықтар. 

5. Адам-көркем бейне. Бұл адамдар еңбек объектісі көркемдік бейнелер жасау,олардың рөлі,элементтері мен ерекшеліктері.бұған музыкатану,аспапта орындаушылық,режиссер,хореография, сценаграфия,композиция,операторлық өнер,кескіндеме, графика, мүсін өнері, өнертану,көркемдік өнер,дизайн,актерлік өнер,дирижерлау,эстрада өнері,зергер, суретші және т.б. мамандықтар кіреді. 

 

  1. Адам-табиғат.  – 26 оқушы         19, 5 %
  2.  Адам-техника. – 14  оқушы         10, 5 %
  3. Адам-адам. – 43       оқушы           32 %
  4. Адам-белгілеу жүйесі. -24 оқушы  18 %
  5. Адам-көркем бейне – 27 оқушы     20 %

 

 

     Мектеп психологы : Саткулова Қаламқас Сейткамзеевна

 

 

Просмотров: 419


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Біз әлеуметтік желіде

Ата-аналар үшін...

Ұйымдар тізімі
Текст