"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Талапкер отдела образования по  Целиноградскому району управления образования Акмолинской области"

Әртүрлі формадағы ақпаратты атау және көрсету. 5 сынып. Бимагамбетов К. М

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы: 5.2Ақпаратжәне оны өңдеу

Мектеп: Ақмолаоблысы

Целиноград ауданы

№3 Талапкер орта мектебі

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:Бимагамбетов К. М

 

 

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Біздің айналамыздағы ақпарат

 

 

Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

5.2.1.1әртүрлі формадағы ақпаратты атау және көрсету

Сабақтыңмақсаты

Жалпыоқушылар:Ақпаратұғымы, ақпарат формалары, ақпарат түрлері туралы жалпы білімдерін қалыптастырады.

Басым бөлігі: Формаларына қарай ақпаратты анықтайды, ақпараттың қасиеттеріне қарай бөледі.

Кейбірі:Оқушылардың кейбірі қоршаған ортадағы ақпарат түрлерінің берілуін және алмасу түрлерін талдайды.

Бағалау критерийі

Ақпарат ұғымы, ақпарат формалары, ақпарат түрлері  туралы білімдерін қалыптастыру.

Формаларына қарай ақпаратты анықтау, ақпараттың қасиеттеріне қарай бөлу.

Қоршаған ортадағы ақпарат түрлерінің берілуі мен алмасу түрлерін талдау.

Тілдікмақсаттар

 

Пәнгебайланысты лексика мен терминология:ақпарат-информация –information

Диалог және жазуға қолданатын сөз тіркестері: қандай? қалай? неліктен?

Талқылауға арналған сұрақтар:

Ақпарат дегенді қалай түсінеміз? Ақпаратты қайдан аламыз?Қоршаған ортадан қандай ақпарат аласыз?

Құндылықтарғабаубаулу

 

Өмірбойыбілімалу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық

Пәнаралықбайланыс

Бейнелеуөнері, музыка, математика

Алдыңғы білім

 

Ақпараттуралыжалпытүсінікті, қайданалатынымызды, қалайқабылдайтынымыздыбіледі.

 

 

 

 

 

 

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері

 

Ресурстар

Сабақтың басы

 

5 мин

Ұйымдастыру: Психалогиялық ахуал

«Жақсылық тілеп жарысайық»

Оқушылар парталас оқушының қолынан ұстап тұрып: бүгінгі сабақта мен саған қуанышты«көңіл күй тілеймін», «қызықты сәттер тілеймін», «көш басшы болуды» тілеймін т.б

Топқа бөлу. Ақпарат құралдарын телефон, радио, телевизор таңдау арқылы топқа бөлу. Оқушылар өздеріне ұнаған ақпарат құралын таңдап, сол бойынша топтасады.
                                                 

«Миға шабуыл» әдісі бойынша ақпарат көздері, ақпарат тасымалдаушылар суреттерінің артына жазылған сұрақтарға жауап береді, өткен тақырыптарға шолу жасап, қайталайды.

 

Дескрептор: Компьютердегі ақпарат қауіпсіздігін түсінеді, вирустан қорғай алады, файлдарға құпия сөз қоя біледі.

 

Бағалау: Топ басшысы топ мүшелеріне жұлдызша беру арқылы бағалайды

 

 

 

 

 

Топқа бөлуге арналған суреттер

 

 

 

 

Қосымша 1

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 мин

      Оқушыларға бүгінгі сабағымыздың жаңа тақырып екенін айта отырып, жалпы түсіндіріп өтемін. BILIM LAND сайтынан бейне ролик көрсету арқылы ақпарат ұғымына түсінік беру.



(Топпен жұмыс).«Бірге ойлаймыз» әдісі . 

Әр топ өздерінің атаулары бойынша ақпараттың қандай формаларын түрлерін қалай және қандай ақпаратты қабылдай алатынын, ақпаратты қалай жеткізе алатынын, сақтау және өңдеу үрдістерін түсіндіріп өтеді.

 

Дескриптор: ақпараттың түрін, формасын анықтайды.

Бағалау:Топтар бір бірін смайликтер арқылы бағалайды

 

 

 

Сергіту сәті: Ютуб желісінен көзге арналған жаттығулар орындау.

 

 

Қалыптастырушы бағалау:Ойлан жұптас бөліс (жұппен жұмыс)

№1шіжаттығу:Ақпарат түрлерін анықта:

 

Дискрептор: Ақпаратың түрін анықтайды, ақпараттың берілу формаларын жазады

Бағалау: Оқушылар бір бірін жұлдызша беру арқылы бағалайды.

 

 

№2шіжаттығу«Қол соғу» тапсырманы аяқтаған оқушы қолын шапалақтап білдіреді. (жеке жұмыс)Ақпарат қасиеттеріне қарай топтастыр.

.

Дискрептор:  Ақпаратты анықтайды, қасиеттеріне қарай бөледі.

Бағалау Оқушылар өзін-өзі бағалайды, мұғалім мадақтау сөзері арқылы бағалайды

 

№3 жаттығу.  «Жылдам жеткіз» әдісі. Топтық жұмысАқпарат көздері және тасымалдауыштардыанықтап, кестеде жазамыз

 «Түрлі ақпараттар» 

Ақпарат 

Түрлі ақпараттар

 

Қабылдау тәсілі бойынша

Ұсыну формасы бойынша

Тасмалдаушы

(5+84)-25/7

 

 

 

Кітаптағы мәтін

 

 

 

Фотосурет

 

 

 

Музыка

 

 

 

Әтір сепкенде

 

 

 

Тұз бен қант

 

 

 

Ақ пен қара

 

 

 

Жаңа кинофильм

 

 

 

FM радио

 

 

 

 

 

Дескриптор

Ақпаратты топтастырады

Ақпаратқа мысалдар келтіре алады

Ақпарат алмасу түрлерін біледі

 

 

Бағалау:  Топ мүшелері,  бірін-бірі бағалайды.

«Бағдаршам» әдісі арқылы, смайликтер қолдану арқылы.

https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparat-uhymy

 

 

Сабақтыңсоңы

3 мин

Рефлексия

Кері байланыс: 

«Табыс сатысы» әдісі: саты бейнеленген, бірінші баспалдағы Мен.............. БІЛЕМІН, екінші баспалдағымен.................. ТҮСІНЕМІН, үшінші баспалдағы Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН

Топ мүшелері сабақты меңгеруде қандай сатыда тұрғанын анықтап, сәйкесінше сатыға стикер жапсырады.

 

 

 

Үйге тапсырма: Тақырып бойынша буклеттер дайындау.

 

Стикер, қалам

 

 

СаралауСізқандайтәсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз?

БағалауСіз оқушылардыңматериалдыигерудеңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Топқа бөлу.

«Миға шабуыл» 

«Бірге ойлаймыз» әдісі

«Ойлан жұптас бөліс» әдісі 

«Қол соғу» әдісі

«Жылдам жеткіз» әдісі

 

Қалыптастырушы бағалау:

Дескрептор

Кері байланыс

Үй тапсырмасы

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Ара қашықтықты сақтау, көзге арналған жаттығулар орындау

 

 

Сабақ бойынша рефлексия

 

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Жалпы бағалау

 

 

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

2:

 

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

2:

 

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

                 

 

Қосымша №1

 Компьютердегі ақпаратты неден қорғаймыз?

  Ақпаратты қорғаудың түрлері?

  Компьютерлік вирустар дегеніміз не?

  Компьютерлік вирустың түрлері?

  Ақпарат тасымалдаушыға және файлдарға құпия сөз қою?

  Ақпараттықорғаудыңқажеттілігі неде?                                                                                          

 

 

Жаңартылған күні: 28.10.2019 12:18
Құрылған күні: 28.10.2019 12:18

Біз әлеуметтік желіде

Ата-аналар үшін...

Ұйымдар тізімі
Текст