Мақсаты: Керн-Иарасек тесті баланың мектепке қажетті функциялары қаншалықты қалыптасқанын тез анықтауға мүмкіндік береді: сөйлеу, ақыл-ой дамуы, оқу тапсырмасын орындау қабілеті, бейнелеу дағдылары.
Тест тапсырмаларын орындау ерекшеліктері баланың ерікті ұйымдастырылу деңгейін анықтауға мүмкіндік береді, өйткені ол қажетті уақыт ішінде тартымсыз жұмыс істеуге мәжбүр болады. Бала жазбаша әріптер мен геометриялық фигураларды ойнағанда (мектеп жасына дейінгі балалар үшін бұл тек абстрактілі формалар), оның тапсырма принципін түсіну, "үлгіні еліктеу" және "үлгіні игеру"үшін психикалық даму деңгейіне жеткені анықталады. Тест тапсырмалары сонымен қатар қолдың ұсақ бұлшықеттерінің дамуы және жазу дағдыларын қалыптастыру және үлгіні жақсарту үшін қажет моториканы үйлестірудің ауырлығы туралы түсінік береді.
Жалпы 1 сыныптар бойынша 204 оқушы қатысты.
Нәтижесінде :
Барлық тапсырмаларды орындағаны үшін 3-тен 5 баллға дейін алған бала психомоторлық даму деңгейі бойынша жетілген, яғни мектепке дайын деп бағаланады. 12 оқушы
6-7 балл – "пісіп-жетілу"деп аталатын мектепке дайындықтың орташа деңгейі. Бұл жағдайда қолайлы болжам туралы айтуға болады. -17 оқушы
8-9 балл – мектепке дайындық деңгейі орташадан төмен. Бұл балаға қосымша сабақтар қажет. -38 оқушы
10 және одан да көп балл алған бала психомоторлық дамуы бойынша жетілмеген деп бағаланады.- 137 оқушы
Қорытындылай келе сынып жетекшілер ата-анамен бірлесе жұмыс жасау керектігі айтылды.
Мектеп психологы : Асамбаева А.К