"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Талапкер отдела образования по  Целиноградскому району управления образования Акмолинской области"

Бұлақ көрсең көзін аш

30.10.2019

                       Бұлақ көрсең, көзін аш

 

Еліміздің тәуелсіздік алып, өз алдына шаңырақ көтеруі экономиканың,оқу-білімінің, мәдентеттің, әдебиеттің, өнер-білімнің,т.б. салалардың өсіп-өркендеуіне жол ашты.Жас ұрпақтың бойындағы қабілетін көру, дамыту, оны одан әрі жетілдіру, бағыт сілтеу-бүгінгі күні өзекті мәселе Қашанда болсын, ілгерлеуге апаратын алғы шарт-сапалы  білімге келетіні анық. Еліміздің болашағы жас ұрпақтың бойындағы ізденгіштік қасиетерін дамыту, одан әрі жетілдіру, ғылыми шығармашылыққа бағыт сілтеу ұстаз міндеті. Сол үшін балалардың қабілетіне,  дарындылығына зер салу, тани білу қоғам дамуына,  келешек өмірге дарынды балалардың тигізер  пайдасын білу керек.

Шығармашылық қабілеттің оқушы бойында қалыптасуы оның сана-езімін дамытады, толғандырады, шабыт береді. Жалпы қазақ халқы –дарынды халық. Оның ән-жыр, өлең-күйі,айтысы, мақал-мәтелідері күш жігер беретін  нағыз шығармашылықтың,атап айтсақ, дарындылықтың бастауы

Ғылыми жоба жазу да бүгінгі таңда еліміздің болащаққа зор үмітін артуынан туындайды. Қазір мектеп оқушыларына ғылыми жоба жазуда жетекшілік ету, кеңес беру жұмыстары  жақсы жолға қойылған, яғни  мектепте ғылыми  жетекшілері бар.

 «Бұлақ көрсең, көзін аш» дегендей 7 сынып оқушысы Карбаев Асылбек  Облыста өткен ғылыми жобада  Шәкәрім Құдайбердіұлының  «Әділ - Мария» романының тілі тақырыбын қорғап екінші орынды иеленді.Диплом,медель және сыйлықпен оралды.  Асылбек зор шабытпен оралды.

 

Талапкер ауылы.№ орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі: Кульмаганбетова Саламат Турсыновна

Просмотров: 1308


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Біз әлеуметтік желіде

Ата-аналар үшін...

Ұйымдар тізімі
Текст