"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Талапкер отдела образования по  Целиноградскому району управления образования Акмолинской области"

Құрама есептер

03.05.2019

 

/public/files/2019/5/3/030519_084538_kornekilik1.docx

/public/files/2019/5/3/030519_084602_alyptasbaalau.docx

/public/files/2019/5/3/030519_084621_sfetofor.docx

 

 

 

 

Пән: математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Саяхат

Мектеп: №3 Талапкер орта мектебі

Күні: 23.04.2019

Мұғалімніңаты-жөні: Қабылда Ж.Е.

Сынып: 2 «Е» сынып

Қатысқандар саны: 24

Қатыспағандар саны: 0

Сабақ тақырыбы

Құрама есептер. Алматыға саяхат

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:  Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.  Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Көптеген оқушылар:  Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.     

Кейбір оқушылар:  Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау

Критерийлері

Білім алушы

  Құрама есепті жай есептен айыра алады

  Құрама есепті шығара алады

Тілдік мақсаттар

Есеп, жай, құрама

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық, ашықтық, еңбек пен шығармашылық қасиеттерін дамыту

Пәнаралық байланыстар

Музыка, өзін-өзі тану

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта, презентация, аудио

Бастапқы білім

Құрама есептің не екенің біледі

Сабақ барысы

Сабақты жоспарлан

ған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар

Сабақтың басы

         5 мин

 

 

 

 

 

 

 

    

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлеметсіңдерме балалар, бүгінгі сабағымызды бастамас бұрын шаттық шеңберге тұрайық

  1. Арқаларымызды сипайық (жұмсақ, сезіммен, жылы лебізімізді білдіріп)
  2.  Шашымызды сипайық
  3. Бір-бірімізді құшақтайық (бір-бірімізге жылуымызды берейік, сезінейік)
  4. «Бүгінгі сабақ барысы, біз бір отбасы»

Енді қараңдар балалар біз бір отбасы деп айттық, ендеше бүгінгі сабақты қалай өткіземіз? «Отбасы ретінде»

Отбасы қандай болады?

«Тату – тәтті»

Ендеше тату – тәтті болып, бүгінгі сабақты бастайық

Балалар, біздің бөлімнің тақырыбы Саяхат болғандықтан біз бүгін Қазақстанның бас қалаларының бірі Алматыға саяхат жасаймыз. Саяхат жасау арқылы құрама есептерді қайталаймыз.

Сабағымыздың оқу мақсаты:

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыру

Балалар сіздер бірден топқа бөлініп отырдыңыздар, енді топтың ережесін еске түсірейік: 

Топпен жұмыс жасау ережесі:

  1. Топта тыныштық сақтау
  2. Сөйлеушінің сөзін бөлмеу.
  3. Бір-бірінің пікірін тыңдау.
  4. Уақытты үнемдеу
  5. Ортақ шешімге келу

Топ басшысын сайлау

(Б.Аяулым,Жанерке,Тұрхан, )Топтарға бағалау парақшаларын тарату(топ басшысы бағалап отырады)

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық тапсырма

Топтарға құрама есептер беріледі.  

Тапсырмаларды сағаттың тілі бойынша ауыстыру (дескриптор бойынша бірін-бірі бағалау)

1топқа

Медеу мұзайдынына 9 бала, ал олардан 3 есе артық ересек адамдар келді. Медеу мұзайдынына барлығы неше адам келді?

Дескриптор:

- құрама есеп

-есеп екі амалды

-бірінші көбейту амалы орындалады;

-екінші қосу амалы орындалады.

2 топқа

-Көрме залында әрқайсысында 8 ден 4 қатар сурет ілініп тұрды. Оның 11 суреті алынды. Неше сурет қалды?

Дескриптор:

-құрама есеп

-бірінші көбейту амалы орындалады

-екінші азайту амалы орындалады

3топқа

Топсеруенге 24 қыз, ал олардан 3 есе кем ұлдар барды. Топсеруенге барлығы неше бала барды?

Дескриптор:

-құрама есеп

-бірінші бөлу амалы орындалады

-екінші қосу амалы орындалады

Бір – бірімізге ШАПАЛАҚ ұрып қояйық

«Медеу» туралы мәлімет беру(аудио)

 

Жұптық жұмыс(амалдардын орындалу реті мен мәні)

 Балықтарға тапсырмалар жазу және жұптарға тарату, орындалған тапсырмаларды аквариумға орналастыру

Мұғалім тарапынан ауызша бағалау

 

Бір – бірімізге ШАПАЛАҚ ұрып қояйық

«Шымбұлақ», туралы мәлімет беру (аудио)

Сергіту сәті ( би)

 

Қалыптастырушы бағалау(жеке тапсырма)

Саябаққа әрқайсысынан 8 ден 3 қатар қайың және 4 тен 2 қатар шырша көшеттері отырғызылды. Барлығы неше көшет отырғызылды?

Өзін-өзі бағалау (қалыптастырушы бағалау

Дөңгелектерді бояу

1 дөңгелек   - білмеймін,

2 дөңгелек – білемін,

3 дөңгелек – түсінемін

4 дөңгелек – түсінемін және қолдана аламын

5  дөңгелек басқаға үйрете аламын

 

«Көктөбе» туралы мәлімет беру (аудио)

 

Дәптермен жұмыс

 

№3

Автобусқа 24 бала, балалардан 3 есе кем мұғалімдер, ал мұғалімдерге қарағанда 2 есе кем ата-аналар отырды. Автобусқа неше ата-ана отырды?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

3 мин

Кері байланыс «Бағдаршам»

 

 

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасы-ның сақталуы

 

Просмотров: 1600


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Біз әлеуметтік желіде

Ата-аналар үшін...

Ұйымдар тізімі
Текст