Пәні: Дүниетану
|
Мектеп: Талапкер ауылы №3 орта мектебі |
||||||||||
Тақырыбы: |
Дәмді әрі пайдалы. |
||||||||||
Күні: 23.04.2019 ж |
Мұғалімнің есімі: Әлиева Мейрамкүл Смайылқызы |
||||||||||
Сынып: 2«А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
1.1.4.2 тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру |
||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: |
||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||
Дұрыс тамақтану, ұлттық тағамдар |
|||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: қазақ тілі |
|||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
Қандай тағам мидың жұмысын жақсартады? |
|||||||||||
Алдыңғы оқу |
Ертеде қалай тамақтанған? |
||||||||||
Жоспар |
|||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||
Басы (5 минут) 1мин
2мин
2мин |
Ұйымдастыру кезеңі 1)Шаттық шеңбері Күн күлімдеп нұр төкті, бізге жолдап.. Сәлем! Жақсы сөздер нұр септі, бізге жолдап... Сәлем! Еске сақтап кеңесті, достарға сыйла... Сәлем! Кел, қосылып айтайық бір-бірімізге... Сәлем! 2)Сыныпты дәрумендер арқылы 4 топқа біріктіру. 1 топ: А 2 топ: В 5 топ : Е 3) «Ойлан»Таңдаған дәрумен жайлы әр топтың ойын тыңдау
|
Шаттық шеңбері
Жемістер суреттері
|
|||||||||
Ортасы (35 минут) 4мин
10мин
2мин
10мин
4мин
5мин |
Қазақстандағы әртүрлі ұлт өкілдерін біріктіретін қонақ жайлық ұғымын түсінеді; Жаңа сабақты хабарлау - Жақсы. Олай болса біздің тақырыбымыз «Дәмді әрі пайдалы»
Балалар қазақстанда ұлт өкілдері тұрады. Біз барлығымыз татумыз. Бір-бірімізге қонаққа барамыз. Қонақтарға дәмді әрі пайдалы ұлттық тағамдарды ұсынамыз. - Ұлттық тағамдарға нелер жатады деп ойлайсыңдар? - Жарайсыңдар! Ұлттық тағамдардың өзі төрт топқа бөлінеді. Олар: 1 Ет тағамдары: Бешбармақ, қуырдақ, сірне, сорпа т.б 2. Ұннан жасалған тағамдар: бауырсақ, таба нан, май шелпек, қаттама т.б 3. Сүт тағамдары: айран, қатық, сүт, құрт, қаймақ, кілегей, сүзбе т.б. 4. Дәнді дақылдардан жасалған тағамдар: Бидай көже, талқан, тары, жент т.б Дұрыс тамақтану туралы біледі; Дұрыс тамақтану, ережелерін құрастыруды үйренеді; (МК,Т,Ұ,Қ ) Постер жасап,қорғау,талдау. Топ ішінде өз ойларымен бөлісіп,кері байланыс жасау. «Бармақ» әдісі арқылы өзара бағалау (Т) 1 топ: Ет тағамдарын тауып орналастырады. 2 топ: Ұннан жасалған тағамдарды тауып орналастырады. 3 топ: Сүт тағамдарын табады. 4 топ: Дәнді дақылдардан жасалған тағамдарды табады. Оқулықпен жұмыс. Хат “Менің атым Руслан. Менің үнемі ішім ауырады. Анам мұның себебі дұрыс тамақтанбаудан дейді. Маған сендердің көмектерің қажет.”
СЕРГІТУ СӘТІ «Дәмін таба біл»
( Ұ,Ж)Қалыптастырушы бағалау парақтары
дескриптор
тамақтану режимін сақтаудың маңыздылығын түсіндіреді
Бағалау жұлдызша беру
ТАПСЫРМА «Постер құрастыру» Топпен жұмыс Әр топқа тағамдардың суреттері таратылып беріледі 1-топ – Зиянды тағамдарды жапсыр. 2-топ Пайдалы тағамдарды жапсыр 3- топ Пайдалы және зиянды сусындарды екі топқа бөліп жапсыр. 4 –топ «Сәйкестендір» 5-топ «Тамақтану пирамидасы» Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады. Шапалақпен бірін-бірі бағалау
Дәптермен жұмыс
«Сен білесің бе?» Жаңа ақпарат «Кім жылдам?»
Адамның миына жаңғақтың барлық түрі пайдалы. Жаңғақ есте сақтау қабілетін жақсартады. (МК,Ө,Қ) –Ал енді , балалар, кестеге сүйеніп әркім өзі қалай тамақтану керектігі жайлы ереже құрастырып көріңдерші Тамақтану ережесін құрастыру. Бір-екі оқушы тыңдау, бағалау
|
Слайд
Түрлі тағамдар суреттері
Оқулық 74-75 бет
Жемістер
Таратпа қағаздар
Суреттер
Топтық тапсырмалар
Жұмыс дәптері.
слайд
Жаңғақтың түрлері.
|
|||||||||
Соңы (5мин) 4мин
1мин |
Қорытынды. Ия, жоқ стратегиясы.
Рефлексия « Менің себетім»
Тұсіндім қызыл түс Түсіндім, сұрағым бар сары түс Түсінбедім жасыл түс Кері байланыс. Тақтаға себетке жапсыру, - Жарайсыңдар! Сабақ аяқталды, рахмет!
|
Кесте.
Түрлі алмалар |