Бекітемін: Келісемін:
№3 Талапкер орта Директордың тәрбие ісі
мектебінің директоры жөніндегі орынбасары
Абеева С.Х.______ Хамзина Г.А._____
«___»________2019ж «___»________2019ж
Тәрбие сағаты
Өткізген 6 «Б» сынып жетекшісі:
Аубакирова А.С..
2019 оқу жылы
Тәрбие сағаты
Тақырыбы: «Жасөспірім арасында құқық бұзушылықтың,
қылмыстың, әлімжеттіктің алдын-алу»
Мақсаты: |
Жасөспірімдердің құқықтары мен міндеттері туралы мәлімет беру; Оқушылардың құқықтық сауаттылығын арттырып, құқық бұзушылық және қылмыс белгілерімен, түрлері туралы ойларын дамыту: Қоғамның заңдары мен нормаларын орындауға, құқықтары біліп оны құрметтеуге тәрбиелеу. |
|
Негізгі ұғым |
-Жауапкершілік сезімін ояту. -Отанына, еліне отбасына деген сүйспеншілігін ояту -Сыныптастарына құрметпен қарау -Құқықбұзу жағдайларынан аулық болу; |
|
АКТ, суреттер,үлестірме парақтар, нақыл сөздер |
||
Көрнекілік. |
||
Жұмыс кезеңі Еске алу сабағы |
Қатысушылардың іс әрекеті |
Уақыт |
Психологиялық сәт. Мақсаты: Жауапкершілік жағымды және ахуал қалыптастыру. |
Әнұран «Құқық бұзушылықтың алдын-алу» бейнебаян (Бейнебаянды талдау)
«Біліп жүрейік» 1.1-маусым-халықаралық балаларды қорғау күні 2.20-қараша-дүниежүзілік балалар күні 3.10-желтоқсан-адам құқығы күн. 4.10.12.1948 ж-адам құқықтарының жалпыға ортақ Декларациясын БҰҰ қабылдады. 5.1959 ж-әлемде бала құқығының халықаралық күні мерекелеу Декларацияны жариялаудан басталды. 6.1979 ж-халықаралық балалар жылы өті. 7.20.11.1989ж-БҰҰ-да құқықтары туралы Конвенция қабылданды. 8.28.01.1993ж-ҚР-ның Конституциясы қабылданды. 9.08.06.1994ж-ҚР-сы бала құқықтары туралы Конвенцияны бекітті. 10.30.08.1995ж-ҚР-ның Конституциясы бүкілхалықтық референдумда баяндалып, екінші рет қабылданды. |
3 мин 5 мин
|
Жаңа мәліметпен танысу |
Құрметті ұстаздар мен ата-аналар, оқушылар! Мемлекетіміздің ата Заңының 1 – бабында Қазақстан Республикасы өзін демократиялық, құқықтық және әлеуметтік мемлекет ретінде орнықтырылды. «Оның басты қазынасы – адам және адамның өмірі, құқықтары мен бостандықтары» деген қастерлі сөзді кіргізген. Бүгінгі құқықтық мемлекет құрамыз деген заманда әрбір адам өз құқықтарын жете біліп, жалпы заң білімі саласынан мағлұмат алғаны дұрыс. Заңды аттамай, тура жолмен жүріп, еліне адал қызмет еткен азамат қана мұратына жетеді. Сондықтан заңды білу – заман талабы. «Өз құқығым» - баптарды еске түсірейік. Біздің елімізде адам құқықтары Ата Заңымыз – Қазақстан Республикасының Конституциясында толық жазылған. Конституция 1995 жылы 30 тамыз күні жалпыхалықтық Референдумнегізінде қабылданды және 5 қыркүйек күні өз күшіне енді. Конституция 9 тараудан, 98 баптан тұрады. Оның екінші бөлімінің 30 бабы құқыққа арналған. Құқық бұзушылықтың 4 түрі бар.
ТӘРТІПТІК-ұлб оқу орындары, әскери бөлімдер, мекемелер бекітетін оқу,әскери тәртіпті бұзу. Оның 2 түрі болады. а) Тәртіптік жазалау - Ескерту; -Сөгіс алу; -Жұмыстан шығару; б)Құжаттық -Еңбек кодекісі,ішкі тәртіп ережесі, мектеп жарғысы, әскери жарғы. АЗАМАТТЫҚ-ҚҰҚЫҚТЫҚ-азаматтың заңда көрініс тапқан мүліктік және мүліктік қатынастармен байланысы бар мүліктік емес жеке қатынастар нормаларының жиынтығы. Бұл заңдар азаматық заңдамада көрсетілген. ӘКІМШІЛІК-ол 4-ке бөінеді. Ол қоғамға, мүлікке, мемлекетке, адамдарға жалпы қауп келтіру. ҚЫЛМЫС-қоғамдық қауіпті іс-әрекет. |
10 мин
|
Топтық жұмыс
Практикалық жұмыс
|
1 тапсырма Топтастыру «Қылмыскер бала қайдан шығады» 2 тапсырма «Кәмілетке толмаған» сзіне парақша толтыру 3 тапсырма жағдая 1.Жоғары сынып ұлдары сендерден ақша жинап беруді талап етті.Сендер не істер едіңдер? 3.Оқушыны мектепте болатын мерекелік кешке жибермеді? СҰРАҚТАР: а)Осы жағдайда оқушылардың қандай құқықтары бұзылды? б)Тығырықтан шығу жолы қандай? в) басыңа түскен істен қандай жол табасыз? |
5 мин
5 мин
5 мин
|
Сұрақ-жауаппен қортындылау. |
1.Құқық бұзушылық адамдға қандай із қалдырады? 2.Сенің басыңа жағжай туса не істер едің? 3.Құқық адамдарға керек пе? 4. Досыңның жат қылығын көрсең не істер едің? 5. Сен өзің құқық бұздың ба? |
5 мин |
Рефлексия. |
Баяу музыка қойылады. Бүгінгі өткен сабақтан алған жақсы әсерлерімізді ойымызға түйіп, жүрегімізге сақтап алайық. Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар! |
2 мин |