САБАҚ: геометрия |
Мектеп:№3 Талапкер орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: Бибакирова Р.Ш. |
||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 8 «ә» сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||
Тақырыбы: |
Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың аудандарын табуға арналған есептерді шешу |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Ауданды табу есептерін әр қырынан талдайды. Ол есептерді шығарудың жаңа жолдарын ерекшелейді |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың ауданын тапқанда, сабақта өткен ауданды табу формулалары мен теоремаларын қолданады. |
||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі:Ауданды табу есептерін әр қырынан талдайды. Ол есептерді шығарудың жаңы жолдарын ерекшелейді |
|||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар:Негізгі ұғымдарды пайдаланып есептерді шеше алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың аудандарын табуға арналған есептерді шешу жолдарын сипаттау үшін негізгі сөздер мен терминдерді ауызша/жазбаша қолдана алады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: Aудан, тіктөртбұрыш, параллелограмм, параллелограмның қабырғасы, биіктігі, бұрышы, диагональі; ромб, ромбының қабырғасы, биіктігі, бұрышы, диагональі, үшбұрыш, үшбұрыштың табаны, биіктігі, Трапеция, трапецияның табаны, биіктігі, орта сызығы. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер: Талқылауға арналған сұрақтар:
Жазылым бойынша: Тақырыпқа байланысты есептер |
||||||||||||||||||||||||||||
Осыған дейінгі меңгерген білім |
Аудан ұғымы,тіктөртбұрыштың, параллелограмның және үшбұрыштың аудандары |
||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 0-3 минут
3-4 минут
4-10 минут
|
Мұғаліммен сәлемдесу.
«Мен-саға,сен-маған» әдісі арқылы оқушылардың алдыңғы сабақта алған білімдерін анықтайды.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 10-35 минут
35-40минут
43-44 минут |
Дескриптор:
Деңгейлік тапсырмалар: І деңгей тапсырмалары
ІІ деңгей тапсырмалары
ІІІ деңгей тапсырмалары
Сабақты бекіту: «Өрмекші торы» әдісі арқылы анықтамалар айтылады.
Кері байланыс: «Ағаш өсіру»әдісіарқылы,оқушылар пікірлері мен ұсыныстарын алма түстеріне жазады ,іледі. |
оқулық
|
|||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы 44-45 минут
|
Оқушылардың жұмыстарына талдау жасаймын, мадақтау арқылы өз ұсынысымды айтып, үйге № есепті беремін,жұмыс орыны жинастырылады |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Анағұрлым қабілетті оқушыларға жаттығуларды күрделендіруді қалай |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКT байланыстары Құндылықтардағы байланыс
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақта оқу мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдерді қолдануда жоспарлаған әдіс-тәсілдерді тиімсіз жақтарын қайта жоспарлап, бағалау арқылы әр-бір оқушының қабылдау деңгейіне қарай өзгерістер енгіземін. |
Жетістік критерийлеріне сәйкес тапсырманы орындатып мақсатқа жету үшін не сәтті, не сәтсіз болды бағалау арқылы немесе оқушылардың кабылдау деңгейіне қарай бағалаймын. -«басбармақ» әдісін қолданамын -кері байланыс арқылы анықтау |
Практикалық жұмыс барысында техникалық қауіпсіздік ережесімен таныстырып отыруды жоспарлаймын. |
|||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынға жазыңыз. Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардың арасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ соңында бағандағы сұрақтарға жауап жазыңыз |
|||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Сабақ соңында бағандағы сұрақтарға жауап жазыңыз Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2. |
|||||||||||||||||||||||||||||