Сынып |
10 «А» |
10 «Ә» |
10 «Б» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Компьютердің логикалық элементтері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты |
Компьютердің логикалық негіздері туралы ақпарат біледі. Логикалық элементтердің ақиқаттық кестесінде сипатталуына ақиқаттық кестесін құра алады. Триггер, қосындылауыш электрондық схемаларын көрсетуді, және оларды бір-бірінен ажыратуды үйренеді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже |
Логикалық элементтердің ақиқаттық кестесінде сипатталуына ақиқаттық кестесін құра алады. Триггер, қосындылауыш электрондық схемаларын көрсете алады, және оларды бір-бірінен ажырата алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Уақыты |
Өткізу кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 мин |
Сәлемдесу, Жағымды психологиялық ахуал орнату |
Оқушылардың өз атының бас әрпінен келетін бір-біріне тілек айту
|
Оқушылар өз атының бас әрпінен келетін бір-біріне тілек айтып, сабақты жағымды көңіл күймен бастайды
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 мин |
Үй тапсырмасын сұрау
Жеке жұмыс
Бармақпен бағалау
|
(С VА)^В
|
Берілген кестені компьютерде енгізу
|
Компьютер 0,1 қиындылары арқылы жауаптарын тексеру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 мин |
Топқа бөліну |
Ішінде «Конъюнкция» «Дизъюнкция» сөздері жазылған конверт таңдату
|
Конверттен сөздер жазылған |
Конверт |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 мин |
Жаңа сабақ
Смайлик арқылы бағалау |
Өз ойыңызбен бөлісіңіз: Логикалық амалдың қандай түрлерін білесің? Компьютерде логикалық амалдарды пайдаланудың қандай маңыздылығы бар? Есіңізде сақтаңыз!Компьютердің логикалық элементі – қарапайым логикалық функцияны жүзеге асыратын электрондық логикалық сұлбаның бөлігі болып табылады. Компьютердің логикалық элементтері – және, немесе, емес электрондық сұлбалары. Есіңізде сақтаңызВентиль (veiltil – клапан) – электр тогының бағытына байланысты жоғары және төмен деңгейлі өткізгіштігі бар электр аспаптары. Вентиль Компьютердің логикалық элементтері түрлеріне вентилдер деп аталатын және, немесе, емес, және-емес, немесе-емес және триггерлер жатады. Біз тек және, немесе, емес элементтерін қарастырамыз. Компьютердің логикалық элементтерінің құрылымдық сұлбасы арқылы логикалық өрнектен схема құруды түсіндіру Есептерді шешу жолдары1-мысал. 1 немесе (0 және 1) логикалық өрнегін есептеу үшін, логикалық операциялар тізбегін көрсететін сызбаны сал. Сызбаға сәйкес логикалық өрнектің мәнін есепте. Шешуі: 1 немесе (0 және 1) = 1 немесе 0 = 1 (1-кестедегі конъюнкция бағанының 2-қатары және дизъюнкция бағанының 2-қатарындағы сызбаны пайдаландық). 2-мысал.Емес (1 және (0 немесе 1) және 1) өрнегінің логикалық элементтерінің сызбасын құрып, мәнін тап. Шешуі: Есептеу ережесі бойынша бірінші жақша ішіндегілер орындалады. Емес (1 және (0 немесе 1) және 1) өрнегі:
|
Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты ашу |
Компьютер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 мин
|
Ойыңды тұжырымдаПрактикалық жұмыстар орындау |
Екі топқа: «Конъюнкция» тобына
А)
Ә) 3 балл 2 ) Дайын болған сызбаны Компьютерде MS Word редакторында бейнеле 3 балл «Дизъюнкция» тобына:
А) Х1= 0, Х2= 1 3 балл Ә) Х1=1, Х2=1 3 балл 2 ) Дайын болған сызбаны Компьютерде MS Word редакторында бейнеле 3 балл
|
Таңдаған конверттеріне сәйкес топ болып есептер шығарып, қорғайды |
MS Word редакторы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 мин |
Жұптық жұмыс
Бас бармақпен бағалау
|
3 Тапсырма Өрнекті өрнектің мәнін есепте, Сұлбасын сыз 3 балл А) ЕМЕС (1 ЖӘНЕ (1 НЕМЕСЕ) ЖӘНЕ 0) Ә) 1 ЖӘНЕ (ЕМЕС (1 НЕМЕСЕ 0) ЖӘНЕ 1) Б) 1 ЖӘНЕ 1 НЕМЕСЕ 0 ЖӘНЕ 1 В) 1 ЖӘНЕ ЕМЕС (ЕМЕС (1) ЖӘНЕ 0) 4 Тапсырма Сұлбаны MS Word редакторында орында
|
|
Қосымша ресурс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 мин |
Үйге тапсырма |
Компьютердің логикалық элементтері оқу |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 мин |
Бағалау |
Критерийге сәйкес 7-9 ұпай «5» 4-6 ұпай «4» 1-3 ұпай «3»
|
Өзара критериалды бағалау
|
Ноутбукте Excel бағдарламасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 мин |
Рефлексия |
Алақандарын параққа салғызу Бас бармақ – не ұнады? Балан үйрек – Жаңа не білдім? Ортан терек – Не жөнінде ойландым? Шылдыр шүмек – Өз қоржыныма не аламын Кішкентай бөбек – не білгім келеді?
|
Алақандарын параққа салады Рефлексияға ой-толғаныстарын, ішкі сезімдерін жазады |
Ақ парақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
МҰҒАЛІМ РЕФЛЕКСИЯСЫ
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||